tiistai 28. lokakuuta 2014

Nippelitiedon nappulafaktaa minusta

Mistään ei ole niin kivaa puhua/kirjoittaa kuin itsestään. Tässäpä siis jokaisen blogin vakiovarusteisiin kuuluva nippelitiedon nappulafaktapostaus minusta.

- Tulin juuri äsken piilolinssiostoksilta. Ensisovitus meni paremmin kuin mitä olin ehtinyt jännittää, vaikka kyllä se silmän sorkkiminen aluksi tuntui vähän oudolta.

- Gogot oli iso juttu, kun olin 7-8-vuotias. Pojat pelasi niillä jotain ihme pelejä, joista en koskaan päässyt perille. Tytöt tyytyivät keräilemään pinkkejä gogoja, glitter gogoja ja läpikuultavia gogoja. Muutakin on tullut keräiltyä, esimerkiksi tarroja, Pokemon-kortteja, huiveja, sukkia. Nykyään voisi kai sanoa, että keräilen matkoja / maita / kaupunkeja.

- Aina, kun eksyn uuteen blogiin, etsin tunnisteista kohdan "matkat/matkustelu" ja aloitan lukemisen sieltä.

- Mun kengänkoko on suunnilleen 38½. Suurin osa mun kengistä on kokoa 38 ja kokoa 39 löytyy kanssa yhdet tai kahdet popot. Mutta voi sitä ärsytystä, jos löytää kivat kengät ja kumpikaan koko ei tule kysymykseenkään! Esimerkiksi H&M:llä lähes kaikista kengistä 38 on mulle liian nafti ja 39 sitten tippuu jalasta. Pitäisi tehdä enemmän puolikkaita kokoja! Nojoo, aika first world problems. Ja mun molemmat Converset on kokoa 37½, what's up with that??

 - En omista ajokorttia. En ole koskaan sitä halunnut, eikä Töölössä asuessa tietenkään autoa tarvitsekkaan. Lisäksi mulla on sellanen kutina, että en todellakaan olisi hyvä kuski. :D

- Vielä noin neljä vuotta sitten en tykännyt yhtään Riisifruteista. Sitten tapasin Mikon. Ensimmäisinä viikkoina, kun tapailimme, Mikolle oli meille iltapalaksi Riisifrutteja. Vieraskoreana typsynä en ilmaissut mitenkään, etten kyseisistä välipaloista hirveästi välitä. Ja niinhän siinä kävi, että muutaman kerran jälkeen aloin ihan oikeasti niistä tykkäämään! Harmi ettei Mikko ehtinyt totuttaa mua kaikkiin inhokkiruokiini (sillä niitähän löytyy..) noiden viikkojen aikana, ei mennyt nimittäin kauaakaan, kun aloin nyrpistämään nenääni Mikolle yhtä vapautuneesti kuin äidillekin. 
 - Katsoin juuri Samuli Edelmannin Vain elämää-jakson. Mites toi kun Vesku kuiskas sille, että "rakastan sua" ja Samuli: "Mmh". :'D Melko suomalaista.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti