keskiviikko 3. kesäkuuta 2015

Vuositavoitteiden tilannecheck: toukokuu

Tämä toukokuu oli ihan outo. En tiedä miksi, mutta olin kovin väsynyt ja saamaton, vaikka yleensä lähestyvä kesä saa energiat huippuunsa. Töissä meni onneksi hyvin ja toukokuu sisälsi kivoja päiviä kavereiden kanssa, mutta liikunta ja kouluhommat eivät houkutelleet mua kimppuunsa yhtään. Onneksi nyt on kesäkuu ja fiilikset on loistavat! Uudella innolla täyttelen kalenteria gradupäivillä, jumpilla ja kavereiden näkemisellä. Tässä vuositavoitteiden tilannecheck:

- Varaa lentoliput New Yorkiin. Check.

- Saan graduni loppusuoralle. Maaliviiva, tai edes se loppusuora, tuntuu hyvin kaukaiselta vielä, mutta viime viikolla otin taas ison harppauksen eteenpäin ja tällä viikolla olen viettänyt pari päivää kirjastolla. Edellisessä postauksessa gradufiiliksiä.

- Luen ainakin 10 romaania. 5 romaania luettu. Toukokuussa luin chick lit kahden Himoshoppaajan verran. Kävi muuten hassusti, kun aloin ensin lukemaan viimeisintä sarjan osaa, Shopaholic to the Stars. Siinä viitattiin edellisen kirjan tapahtumiin ja aloin miettiä, että hei mä en oo lukenut tuota edellistä osaa. Kävin sitten ostamassa sen, eli Minishoppaajan. Luettuani sitä noin 20 sivua tajusin, että kyllähän mä oonkin tän lukenut. Kirja jopa löytyi jostain kaapin perältä. Tapahtumat muistuivat mieleen samalla kun luin, mutta en yhtään muistanut loppuratkaisua, outoa. Luin siis sen toistamiseen ja nyt mulla on kotona kaksi Minishoppaajaa, toinen suomeksi ja toinen englanniksi.

- Liikun enemmän. Liikunta on toukokuussa jäänyt äärimmäisen vähälle. Tekosyitä löytyy ulkomaanmatkasta oksennustautiin, mutta oikeastaan olen vain ollut laiska. Toukokuun viimeisenä lauantaina ehdin kuitenkin kokeilemaan ihan uutta lajia, suppausta, joka osoittautui aivan sairaan kivaksi treenimuodoksi.

Nyt jätän tämän toimettoman toukokuun taakseni ja otan vastaan kauhean kivan kesäkuun!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti